Oh what a night !

Oj vad det har blåst inatt, trodde ett tag att fönsterrutorna skulle komma in.  Nu har det lugnat ner sig betydligt, och inte är det så kallt heller. De varnade ju för ishalka igårkväll på radion, men det är 5 plus, så just nu är det i alla fall lugnt. Morgonrundan med hundarna är promenerad, de har ätit och ligger nu och vilar inför nästa strapats. Jag tänkte gå upp till grustäkten en sväng, sen får jag se när Nils kommer med ett laddat batteri till Mercan. Jag hade tänkt dra en sväng till Boliden och hälsa på Hannah och Lukas idag :)

Ikväll har jag inget planerat, och det känns faktiskt skönt. I morgon har jag inte heller något planerat, och det känns VÄLDIGT skönt :)   På fredag ska jag vara på tillfälligt besök i ICA-butiken, vilket blir KUL :)   Lördag inget, och söndag börjar nya gruppen vardagslydnad. Så ser den här veckan ut.

Med det önskar jag alla en Bra dag

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0