Ok... nu är det dags

Fredag. Hur nyss sa man inte att det var fredag? men nu står vi där igen. Det är fredag..... kväll till och med.

Idag har jag och tjejerna varit på mammas grav, sen åkte Pernilla iväg till Barcelona medans jag och Hannah åkte in till stan en sväng. Efter stadsresan blev det en promenad med hundarna, och sen har jag inte ansträngt mig så himla mycket mer. I morgon ska jag iväg och skriva för tidningen på förmiddagen, eftermiddagen ska jag ägna åt träning med hundarna :)

Jag är supertrött och det ska bli skönt att krypa isäng. Inga som helst djupa tankar svävar runt i skallen ikväll.... utan bara såna här lätta funderingar som: Vad är det som gör att vissa har lättare för att trycka på ogillaknappen, än på gillaknappen? Inte svårare bekymmer än så har jag, den här fredagkvällen.... och det bådar gott för nattsömnen :)

Hoppas ni haft en bra dag, som ni fyllt med nåt värt :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0