Söndag hela dagen



Sovit risigt inatt ... riktigt dåligt. Varför vet jag inte...  Kanske är lite för mycket runtomkring. Måste vara vaksam så att inte Meniére tar tillfället i akt och kommer på besök.

Vaknade halv 9 och gick ut med alla hundarna. Hannah och Lukas får ta sovmorgon. De kom hem med fina saker till mig från IKEA som jag fick i gåva av dem och Pernilla. Man kan ju tro att jag fyller år eller att det är nåt annat, så mycket som jag fått av mina barn m respektiven de här dagarna. Helt sanslöst va snälla de är !!!

Funderar på att lägga mig och vila en stund.. det är alldeles tyst..  Vila en stund och sedan träna lite med hundarna. Mitt på dagen ska jag åka iväg till hundklubben. Jag ska skriva en artikel i tidningen om klubben, och sen kl 14 startar nya gruppen vardagslydnad.  I kväll är det zumba. Idag är det söndag. Hela dagen.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0