Summa sumarum

Japp, då är det dags att sammanfatta den här måndagen den 31/10 för att lägga den till handlingarna. Det har varit en suverän dag i paradiset kan jag säga. Efter frukost blev det träning ute på gården med hundarna var för sig, sen en promenad. Mitt på dagen packade jag in hundarna i bilen och åkte iväg till stan. Jag tog med Paddy in på Björkis och provade ut en sele till honom, köpte den, ett bälte samt draglina. När vi kom hem från stan blev det en runda med alla tre, sen drog jag iväg med Paddy så att han skulle få känna på nya selen. :)  I morgon ska jag fortsätta, och koppla på en väska med någon tyngd i , så att han får lära sig att dra :) :)   KUL !

Kvällen har gått i lugnets tecken... har kollat på tv. Nu håller det på att vara dags att koja känner jag, så jag har varit ute med hundarna en kvälls-runda.

I morgon blir det mer träning med hundarna....  

Nä, nu blir det sängen. Hoppas ni haft en bra dag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0