Änglar ....

Såg nyss att ett av inläggen jag skrev igårkväll inte var publicerat. Förmodligen är det jag som glömt trycka på spara och publicera... inte första gången DET händer. Ska försöka återskapa det jag skrev.

Änglar. Såna där ni vet .... som FINNS .... utan att de gör så mycket väsen av sig. De lixom svävar runt och ser till att alla mår bra. Ser de att deras hjälp behövs någonstans, så landar de, mjukt och försiktigt, utan stora åthävor, inget dunder och brak.... utan .... ljudlöst ....  

Med lätta vingslag smeker de ens kind....  lämnar den hjälp de ser behövs... sen sveper de iväg.... lika ljudlöst och försiktigt som de kom.

Igår fick jag besök av en sådan ängel.

Kommentarer
Postat av: Tina

Berätta mer :D

2011-09-04 @ 11:53:41
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: reTina

Så underbart...."Ängeln i mitt rum"

som Eva D sjunger, jag vill också ha besök!

Maria,all godhet till dig!

2011-09-04 @ 17:33:07
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Åhh reTina... jag önskar att jag kunde vara den ängeln för dig!!

kram

2011-09-04 @ 21:32:12
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: reTina

Tack!



De människor som vill ta sig fram

här i världen är de människor

som ger sig ut och letar

efter de omständigheter de vill ha.



Om de inte hittar dem så skapar



2011-09-05 @ 13:36:41
Postat av: reTina

dem själva.

(George Bernhard Shaw)



Lycka till med dina nya mål, men Du vet ju att det är "vägen" dit.... som är lika viktig!

Kram

reTINA

2011-09-05 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0