It´s just another day in paradise :)



Ytterligare en underbar dag i mitt liv håller på att ta slut. Jag har njutit sedan jag klev upp i morse... superhärlig morgonpromenad... gott kaffe...  sen har det rullat på med några målade köksluckor, mer promenader, träning med hundarna, promenader var för sig.. skogsagility ... badat Mysiga Molly...  Ätit en god lchf-pizza... pratat med Hannah...  tränat core med Pernilla.   Har nyss kommit hem från träningen. Ska strax hoppa i duschen, och sen gå ut med hundarna... sen är det gonatt.



Btw, idag ringde handläggaren på AF. Ska man skratta eller gråta?  Hon hör av sig så vi kan träffas fram i november. Va?  Ok... så inget ska göras fram tills dess??  Jamen... då vet jag. Då ska jag göra det själv.   Handläggaren sa: om vi sen kan ordna en sysselsättning åt dig som sträcker sig ett år, då har du ju jobbat ihop till en ny stämpelperiod.  VA??  Inte fan strävar väl jag efter att bara jobba ihop till en ny stämpelperiod heller! Jag vill ju ha ett JOBB.... som varar länge... jag vill ju JOBBA !  Nåja... jag trodde att hon skulle bistå med hjälp eftersom jag är kodad på AF ... men hjälpen verkar bestå i .... ingenting egentligen....   Nåja... det ordnar sig nog ändå... nu Vet jag i alla fall :) :)

Förresten...  JAg har fått en lillebror. Han är 1.5 år gammal... eller... 44 är han. äh... HAN förstår vad jag menar. Jag är barnsligt stolt över honom :) :)

Hoppas ni haft en bra dag, och att ni lyckats fylla den med nåt värt!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0