Är det möjligt?

ÄNNU en helt underbar dag är slut. Efter morgonrundan med alla hundarna (Milo är åxå här :) )  och frukost, så gick jag ut och tränade med hundarna var för sig. JAg har filmat snuttar från alla :)











Jag har en snutt från Milos stund åxå, men den har jag inte laddat upp på youtube än, så den kommer senare.

Efter träningsstunderna, så gick jag först en promenad med småhundarna, sen gick jag med Paddy. Han är HELT annorlunda när man går med honom ensam. Inte så stressigt springande, utan han tar det lugnt ... travar bredvid även när han är lös. Det är såå värdefullt att gå med honom själv .

På kvällskvisten blev det cirkelträning, sen en god middag. Lammkotletter ... mumsigt :)

Nu är det dags att krypa isäng. Jag har haft en fantastisk dag, som jag fyllt med värda grejjer. Hoppas du åxå har det :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0