Långfredag och påsklördag

Å gud så härlig Påsk :)  På långfredag kom Hannah och Pernilla mfl. Det var kanonväder och vi gick iväg mot Trollberget och grillade korv till lunch. Det var helt suveränt!





Alla njöt, både hundar och människor :)  Efter korvgrillning bar det iväg hem. Vi tog fram grillen för säsongen och grillade lammkött. Gud så gott!!!    Ett par öl, några glas rött, god mat, vi spelade spel, och framför allt - vi skrattade mycket. En underbar kväll avrundade en underbar dag!

Idag, påsklördag, har jag spelat ica-tant. Ungdomarna städade bort och diskade medans jag var på jobbet, sen hade de åkt på annat påskfirande innan jag kom hem. Tusen tack mina underbara tjejer, för en härlig påsk! :)

Nu är det sängdags här. Trött som skrutt.

Hoppas ni har en härligt God och framför allt GLAD påsk :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0