Lördag kväll

Igårkväll kom Hannah och Milo hit. Eller... kväll och kväll .. de dök upp kring midnatt ... så klockan var kring 1 när jag kom isäng :)  Hannah jobbar på OK i burträsk i helgen, därför sover hon här hos mig.

Morgonpromenaden med hundarna var härlig, men lite kall. Mitt på dagen började det snöa, och det har väl nyss slutat tror jag. Jag kände av yrseln, så jag var tvungen lägga mig några timmar ... Korta svängar med hundarna under eftermiddagen, sen kom Hannah från jobbet. Nu har vi spenderat några timmar framför tvn, och jag är på väg isäng.

Jo, på förmiddagen hände en kul grej. En kvinna, 87 år gammal, kom hit. Jag skrev en artikel om henne och hennes man som var inne förra veckan. De kommer från Holland, har bott i Spanien i 10 år, men bytte spanien mot - Bygdsiljum :)  De hade ingen anknytning hit, men tyckte att det såg fint ut, på några broschyrer de sett :)

Nåja, hon kom hit, för hon ville tacka för att jag skriver så bra. Tänk va glad jag blev :) :) :)

Nu kojar jag. Hoppas ni haft en bra dag!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0