Man ska inte ropa hej ....



Paddy behövde ut kl 02.20 inatt. Han är hård i magen, och behövde få ur sig nån kula. Det brukar bli lite hårt när de fått ett grisben ... och de fick varsitt grisben häromdagen.

Svårt var det att somna om, både för att jag hann bli lite pigg, men även för  att jag hade NÅNTING ont i halsen och var tvärtät i näsan.  Jag vet att jag skrev igårkväll att det kändes helt ok .. men det var då det. NU rullar förkylningen in på allvar tror jag. Jag som trodde att jag lyckats mota bort den med tankarna ... fast det KAN vara så att jag slutade tänka, blev lite för kaxig ... trodde jag rott det iland. Jag har genast återgått till att HÅRT tänka bort det.

Om mindre än två veckor kommer Polly


Om en liten stund ska jag ut med hundarna, som för närvarande ligger i solstrålen i soffan, sen får vi se vad dagen ska förgyllas med.

Ha en bra dag hörrni, och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0