Men oj va tät!

Söndagen är slut. Det här var en rolig dag :) :)   Jag överdoserade nässpray så det stod härliga till, och efter några ipren på det, så kändes det riktigt ok att starta upp vardagslydnadskursen. Vet ni, jag är jätteimponerad av gruppen. Det är ett härligt gäng, till största delen jakthundar, stövare och jämthundar, men jisses så duktiga :)

Efter kursen och promenader med hundarna, tvätt och div pyssel, så var det cirkelträning. Ikväll hade jag en del nya moment, och även fast jag inte ens orkade genomföra uppvärmningen på ett bra sätt, så var det kul :)

NU, efter att ha förstått att även om jag tömmer hela flaskan med nässpray, så blir det inte öppet i näsan i alla fall ... så är det väl bara att ge upp och krypa isäng. I morrn är det måndag. Spinning på morgonen?   Ja ... jag behöver väl inte trampa så mycket själv kanske :)  Vi får se hur det känns i morrn. KAN hända att jag måste ställa in.

Hoppas ni haft en bra dag i alla fall, och att ni aktivt fyllt den med nåt värt :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har varit tät i näsan hela helgen, men började äta sinova forte och nu jädrans är det öppet, men desto mera snor...

2012-04-23 @ 22:00:40
URL: http://hannavidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0