Spanar mot en ny vecka :)



Igår åkte Milo och Hannah tillbaka till Boliden.  Det blir ganska tyst och lugnt när Gullefjun åkt. Han kan leka hur länge som helst tror jag. Mina hundar är lite mer soffpotatisar, även om Kelly ställer upp och leker med den lille parveln för det mesta.

Igår var det mulet och lite tungt i luften på nåt sätt. Idag är det strålande sol, och fågelkvittret är i full gång. Fönstret är öppet, hundarna ligger och solar i solstrålen som kommer in. Själv står jag vid datorn och dricker kaffe i träningskläderna. Jag var redo att ha spinning nu på morgonen, men de ringde nyss och meddelade att det var för få anmälda, så det blev inställt.   Vi får se vad jag hittar på istället, kanske blir att springa en sväng, nu när det är så härligt väder :)

Träna hundarna ska jag i alla fall göra. På ICA-parkeringen.

Ha en bra måndag allihop, och kom ihåg att göra bra, positiva val :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0