Torsdag. En helt vanlig torsdag.

Inte alla dagar är fyllda med intressanta happenings, djupa tankar eller ens några direkta tankar överhuvudtaget. Idag har varit en sån dag. Natten var lugn.. har knappt hostat alls. Känner mig helt ok faktiskt :)   LIte slut i kroppen, men ok :)

Idag har Pernilla varit här, åtminstone några timmar. Det är alltid så när man ska träffast att man tror att man ska hinna HUR mycket som helst. Det är bara att inse att man Fortfarande inte lärt sig hur lite tid några timmar faktiskt är.

Det hände däremot nåt väldigt intressant och oerhört kul, som jag hoppas vi ror iland.... isåfall får ni höra det framöver :) :)  Det skulle vara toppen om det gjorde det :)

Det har varit oerhört sparsamt med promenader idag. Morgonrundan talade om för mig att även om viljan finns, så är kroppen inte med på leken än. Jag blev helt slut, och genomsvettig, samt hostade som en idiot ... redan efter 20 minuters promenad. Hoppas det ser ut och känns bättre i morgon.

Har egentligen många tankar och funderingar som jag släpar på ... men orkar inte omsätta dem i ord ikväll. Jag vet inte ens om jag orkar vara uppe och se hockeyn .... ska ta ut hundarna, sen får vi se.

Hoppas NI haft en bra dag i alla fall :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0