Torsdag

Då var den här dagen slut. Den började tidigt, redan kring kl 3. Jag låg vaken mellan 3 och halv 7 ... sen lyckades jag med hjälp av Ipren, Alvedon och Citodon, somna om igen.

Den här förkylningen var banne mig vass!!   Men tills i morrn hoppas jag känna mig lite piggare, och borde göra det åxå. Efter x antal dagar, brukar det ju ändå börja ge sig.

Jag hann gå bort till Sten Ellman idag på förmiddagen, när jag kände de första dropparna regn. Jag hann PRECIS hem innan regnet drog igång på allvar. Sen har det regnat hela dagen i princip. Jag har nyss varit ute med hundarna en sväng, och det småregnar nu åxå. Bra på det sättet att snön får lite hjälp att försvinna :)  Snö är bra, men hör vintern till.

I morrn är det fredag, och städdag.  Ska även in en tvär sväng till stan hade jag tänkt.  NU har jag tänkt krypa isäng i alla fall. Lite tidigt, jag vet, men välbehövligt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0