Vilken Lycka!

Idag är det sol!!  Då hjälps det inte att förkylningen ligger som en tät filt över skallen ....  Jag preppade med div. medikament och promenerade bortåt Sen Ellman, där vände jag och gick hem igen. Jodå, jag blev både svettig och lite svag, men det var såååå skönt!   Väl hemma tog jag ner hundarna en och en på ica-parkeringen för lite träning.
Hundarna sover, jag ska vila ... med ett leende på läpparna och en innerlig tacksamhet över att jag är kvinna. Jag menar, vore jag man och ha drabbats av den här förkylningen ..... då vette fasen hur det hade gått :)
Goddagens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag investerade i en nässköljkanna, topp vid snokpropp.

T kommer den 14. :)

Kryakram

2012-04-25 @ 17:43:47
Postat av: Maria

Hahahaha, vilken rimmare du är :)

Spännande för oss båda nu :)

Kram

2012-04-26 @ 13:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0