Då var det lördag igen :)

Jädrar, klockan är strax efter 9 och det är HUR varmt som helst ute. Hoppas vädret håller i sig, så att hårdrocksfestivalen uppe i backen i afton/kväll blir den härligt festliga tillställning det kan bli :)
 
Jag har precis dammsugat och torkat golvet, bytt till rena överdrag i soffan, samt diskat. Svettig till tusen är jag. Nu ska jag ta ut hundarna på en långsam promenad, sen är det dags att hoppa i duschen och bege mig till jobbet.
 
Igår på morgonen, gick vi upp till backen så att hundarna fick rejsa lite :)
 
Jo förresten, det har kläckts jättesöta kycklingar på jobbet :) En av de frigående dvärghönsen fick 10 små söta dunbollar. De ser ut som små sotiga dammtussar ungefär :)  Mamma höna som jag glömt namnet på är svart :)
 
Nä, nu ska jag ta ut hundarna!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0