Kvällsinlägg

Var går gränsen mellan att bry sig, och att lägga Sig i? Kan man lägga Sig i För mycket, och hur ser det ut isåfall? Är det så att när det känns obekvämt för motparten, när man säger för många obekväma sanningar så heter det att man lägger sig i för mycket ?

Att lägga sig i .... Smakar på innebörden lite. Minns ni när jag ställde mig upp på planet till gran canaria och talade om för mamman och pappan till den lille grabben som Grät och ville att de skulle sluta dricka.... Det var endast två stycken ombord på det fullsatta planet som tyckte att jag la mig i för mycket, och det var föräldrarna. Häromdagen skällde jag ut en ung kvinna som lämnat sin hund i bilen i stekande sol .... Hon tyckte nog att jag la mig i för mycket.

Så ..... Får man höra att man lägger sig i för mycket så har man antagligen kommit sanningen alltför nära, vilket kan vara lite pinsamt.

Efter jobb och promenad med hundarna blev det en lugn kväll i soffan . Vänster öra är väldigt lock .... Ska sova nu och hoppas Det är borta i morrn bitti.

Gokväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0