Näst sista augusti

I morgon är det den sista augusti. Himmel så fort juli och augusti pep iväg !! Man är kanske för dålig på att ta tillvara på dagarna lika förbaskat .... eller så är det inte så, utan man tar tillvara på dem, men de försvinner lika fullt :)  Så är det nog :) :)
 
Morgonrundan var varmare än jag trodde att den skulle vara. Vi gick upp till backen och sen hem igen.
 
Sen var det jobb på schemat :)  Som vanligt en rolig dag på jobbet :) :) :) , och därefter en kort prommis med vovvarna. Det regnade på den promenaden, men var inte kallt.
 
Nu är det den sista skälvande timman innan läggdags. Eller ... ska sanningen fram så blir det nog inte en hel timma ... jag är ur-trött. Det blir nog närmare en halvtimme :) Ska bara ta ut hundarna och borsta tänderna, sen får jag krypa isäng.
 
Orkar inte tänka så värst djupt eller brett .... utan konstaterar bara att jag är lycklig och har det BRA :) :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0