Torsdagmorgonstankar

Igår kväll orkade jag inte skriva nåt ... jag var helt enkelt skittrött.  Jag skulle jobba till kl 17, men det blev "lite" mycket kring när jag skulle gå, så jag stannade kvar. Tanken var att jag skulle stanna till kl 18, så jag skulle hinna på hundklubbens styrelsemöte, men det lugnade inte ner sig förrän 19.30 och DÅ gick jag hem.   Hundarna fick nöja sig med en 10 minuters promenad, sedan blev det OS på tv och absolut inget mer.  Nu är jag ledig idag och i morrn, så jag ska ladda om batterierna :)  Det var i alla fall KUL att kunna ställa upp :) :)
 
Molly är så himla röd under magen och i armhålorna. Vaccinet hjälper tydligen inte ett smack. Jag ger henne kortison varje dag nu, hoppas kunna minska på det längre fram
 
 
Synd att det regnade så förbaskat igår, skulle vilja gå skogsrundan ni vet då man går in bortanför Mikael Åström och där skoterleden går på vintern. En jättemysig promenad, men inte fullt lika mysig när det regnat såhär.
 
Idag ska jag jobba mer med Paddy och Sally tänkte jag. Vi får se hur jag lägger upp det, har inte funderat klart ännu :)
 
 
NU blir det åtminstone kaffe. Tre koppar.
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0