Veckodag eller helgdag, vad är skillnaden?

Igår fyllde ju älskade Kelly 6 år :)  Det fick hundarna fira med var sin bit färsk kycklingfilé :)
 
 
Idag är det söndag. Ibland måste jag riktigt noga tänka efter vad det egentligen ÄR för dag .... det blir ju så tokigt och galet när man jobbar på helgerna, ja alltså dagperspektivet. Inget annat blir tokigt och galet, för de flesta dagar ser likadana ut här i paradiset, vare sig det är vardag eller helgdag.  Härligt va?!! Jag har lixom helg hela veckan :) :)
 
Strax iväg på längre morgonrundan med hundarna, sen ska jag iväg och intervjua för en artikel. Efter det ska jag iväg och jobba :)  
 
Grått och disigt ... men det var likadant igår på morgonen, och frampå dagen klarnade det upp, och igårkväll var det rent magiskt vackert. Kan bli så idag också.  Vilket väder det än blir- ha en bra dag, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0