Årets sista dag.

Såhär skrev jag på nyårsafton förra året:
 

VÄRLDENS BÄSTA!

Jag har Världens Bästa Barn. 
Jag har Världens Bästa Hundar.
Jag har Världens Bästa Bröder.
Jag har Världens Bästa Vänner.
Jag har Världens Bästa Liv. 

Vad kan jag då önska inför det Nya Året?

Det behöver inte vara Världens Bästa, men ett JOBB !!!!!    :)
 
Jag har fortfarande världens bästa barn. Jag har fortfarande världens bästa hundar, jag har fortfarande välrldens bästa bröder, jag har fortfarande världens bästa vänner, jag har fortfarande världens bästa liv. Nytt är jag jag numer även har världens bästa jobb :)
Vad önskar jag då för det nya året?  Jag sysslar inte med nyårslöften som de flesta vet. Däremot kan jag ha både önskningar och målsättningar. Min önskan för det nya året är
Att Meniére ska vara diskret och schysst, samt att de människor jag har i mitt liv just nu, ska fortsätta finnas kvar. Jag önskar att barnen, vännerna och hundarna ska hålla sig friska. Nu önskar jag att perkon är klar, för jag är ruggigt kaffesugen :)
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0