Fredagkväll ... myskväll

Fredag idag. Fullt upp på jobbet, pga julborden. SuperSuperkul, men mycket att göra :)   Synd att en envis huvudvärk bums måste hålla mig sällskap ... men det finns säkert anledningar till det sällskapet.
 
I afton har Hannah och Robert varit här, umgåtts lite samt lämnat lille Milo, som ska bo här en vecka :) :) :) Länge sedan jag rådde om honom, så det ska bli kul :)  I morgon är det lördag, och jag jobbar, men någon promenad ska vi väl hinna med :)
 
Fredag ... Fredagsmys .... Jo, här myser vi allt vad vi orkar. Druckit ett par glas rött med Robban, och när de åkte ... så blev det ett par glas vatten :)  Strax ut med hundarna, sen isäng. En bra dag, En underbar vanlig dag, är snart slut och jag förundras över min tur .... eller rättare sagt, över mitt Liv. Det har nog inte så mycket med tur att göra, utan Val. Att göra Val. Mina val har lett mig fram till där jag är idag. Det är jag både stolt och Glad över.
 
Hoppas du är nöjd med dagen och dina val :) :) :)
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0