Gemenskap

Redan kväll! Herregud va fort dagarna går, samtidigt som de kan gå så helvetiskt långsamt när man väntar på något. Visst är det märkligt?
 
Idag har jag jobbat ett par timmar mitt på dagen. I och med julborden är det full rusch på jobbet, och som medlem i den Westmanska familjen, hjälper man givetvis till när det behövs :)
 
Gemenskap, glädje, samhörighet .... det är känslor man inte alltid upplevt precis. Det är helt enkelt UNDERBART att uppleva det. Varenda dag är jag Glad, varenda dag är jag Tacksam .... varenda dag är jag LYCKLIG.   Jag var lyckligast i världen redan tidigare, men nu .... ja ... det finns lixom inga gränser. Inte visste JAG att livet kunde vara såhär bra.
 
Nu håller det på att dra ihop sig till kväll. Efter jobbet drog jag iväg till stan och hann umgås en stund med Hannah. Jag återlämnade Milo och tackade för lånet av lille Pinkelink. Han kan tydligen inte låta bli att markerings-pissa när han är här. Det lilla livet kan driva mig till vansinne ... fniss
 
I morgon är det jobb igen, men hinner med en morgonpromenad runt byn först. Hoppas på någorlunda bra väder.
 
HOppas Du haft en bra dag!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0