Insikt, avsikt, åsikt med mera.

Kom att tänka på en sak ... en del säger att jag har Starka Åsikter, eller inte bara om Mig, men om många som vågar yttra sin åsikt. För det är ju såhär att Inga åsikter är Starkare än andra, ingen har Starkare åsikter än andra ... det handlar väl om ifall man vågar säga åsikterna högt eller inte. Om en del sägs det att de inte vågar ha en egen åsikt ... men det har alla .... de vågar bara inte säga den högt.
 
Jag har kommit till insikt om rätt många saker i slutet, har väl bara inte för avsikt att berätta allt, inte just idag i alla fall, kan ju hända på sikt däremot. Att jag har mycket kärlek i mitt liv har jag kommit till insikt om, och det är av största vikt.
 
 
Nä, nu ska jag sluta svamla och dra igång dagen istället :)
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken härlig bild!

2012-12-16 @ 08:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0