Mitt Liv som Film

Det är Annandag Jul, jag står vid datorn och dricker första koppen kaffe. Hundarna sover i bäddarna. Det är knäpptyst. Så börjar dagens episod i "Mitt Liv som Film"
 
När jag ringde min kompis Annica igår, för att tacka för present och julklapp, samt höra hur julaftonen varit, då hon är förkyld, berättade jag givetvis hur julaftonen blev för mig/oss. När hon skrattat färdigt sa hon, som så många gånger förut: Du borde göra en film om ditt liv! Hahahahaha, jo, jag har skrivit om det tidigare, Det finns stoff till en rätt så lång och innehållsrik film. Något svår att peta in i ett fack, då det är en blandning av komedi, drama, thriller, kärlek och en helvetiskt massa action. INGEN skulle tro att filmen är verklighetsbaserad, det kan jag lova. Hahahahahahahahahaha.
 
Strax dags att gå ut med hundarna, ska bara dricka upp kaffet, sen inväntar jag lillebror, för vi jobbar i backen idag. Kan nog bli en del folk, men vi är beredda med stekspadarna :)
 
Här en bild från mitt kalas :)
 
Gomorron!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0