Morgonbestyr i Paradiset

Då var det Lördag. Har varit vaken ett bra tag, gick inte sova på morgonskvisten så jag var ute med hundarna riktigt svin-tidigt. Tänkte bara vänta tills det blir lite ljusare, så ska jag ta lite längre promenader, jag börjar ju inte jobba förrän 12.  Tror baske mig jag lånar Börjes spark, och drar iväg en sväng med Paddy.
 
För ett år sedan skrev jag om det här med att döma människor, tro att man vet hur andra människor ÄR, fast man inte känner dem ett smack. Kanske knappt pratat med dem överhuvudtaget, utan baserat i princip på utseendet. Tänk så häftig känsla att upptäcka att någon man tidigare inte gett chansen,  fullkomligt exploderar framför ens ögon, sprängfylld med en massa goda egenskaper som man älskar. Häftigt
 
Nu blir det kaffe här :)
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0