Morgonstund har guld ....

Vaknade 02.20 av att det rasade från taket, alla hundar (utom Sally som inte märkte nåt) kastade sig upp i sängen och stirrade ut, och första tanken när jag kollade på klockan var: Nä, nu bryter jag ihop. Men ... då det inte hjälper att bryta ihop, och jag inte kunde somna om, så läste jag lite när jag lix var vaken, gick upp och betalade räkningarna, sen la jag mig och lixom bara spånade fritt :)   Timmarna gick faktiskt riktigt snabbt ändå och hips vips var klockan så pass mycket att det kändes bra att kliva upp.
 
Klockan är inte ens halv 9 men man har hunnit med en hel del redan, hundarna har fått sig en promenad, kaffet är drucket, nu blir det frukost och sen ladda för jobb. JÄdrar va sursnö det har kommit! Nu är det ju plötsligt plusgrader och det känns ju lite tokigt minst sagt. Det blev typ underkylt regn på glasögonen, så när jag var borta vid Bastu å Badtunne, så såg jag inte mycket alls. Milo fick bekymmer under tassarna, så honom fick jag bära,jag hade klätt mig för mycket, så det blev lite svettigt innan jag var hemma, men i stort sett var det en härlig promenad :)
 
Nä, nu ska jag in och steka några ägg å så . Ha en härlig .... vad är det nu för dag .... Söndag.
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0