Nattsudd

La mig tidigt, var så sjukt trött. Somnade kring 21.00 Vaknade och trodde att klockan skulle vara kring 4 gissningsvis..... Nä det var den inte. 23.55 var den. Hur ska jag kunna somna om?

Skallen är proppfull med tankar, många väldigt positiva och angenäma, en del lite mer åt det negativa hållet, men många är rent bara så jävulskt onödiga. Varför i hela friden dyker det upp tankar om att jag borde städa ur garderoberna? Hur kan det komma sig att jag ligger och grunnar på de där pannkakorna jag glömde ta ur frysen innan jag åkte från jobbet?

Fan, vore det inte 22 minusgrader ute, skulle jag fara och springa en mil, det brukar rensa bort alla onödiga tankar, och bara lämna kvar de angenäma.

Klockan är 02 och jag är inte ens LITE trött! GHAAAA

Nä, ska blunda, djupandas och lyssna på min tinnitus en stund, kanske sömnen hittar mig till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0