Att få hjälp att nå sina drömmar.

På bara några dagar eller ögonblick.... så är jag nära mina drömmar. Eller... jag är nog där.... bara ett litet papper ifrån....  :)

Idag har jag varit ICA-tant ... och efter det så blev det en sväng med hundarna innan det var dags för core-pass. Jag hade ju längtat efter fisk med spenatstuvning sen igår.... riktigt såg fram emot att få sätta tänderna i det... men vafasen, då hade jag glömt köpa grädde... så det blev inget med det. Nåja... får äta det i morgon istället :)

Jo, mina drömmar....   jag har världens bästa kompis, som ordnat en bil åt mig. Tack Annica och Johan, jag hoppas jag kan återgälda det någon gång.

Nu är jag så trött så trött.... Hundarna måste ut, men sen är det sängen.....  

Trött.... glad.....  jätteglad :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0