Den flaxar hit och dit ....



Ja, temperaturen alltså. Igår var det -20 på morgonen, och -5 några timmar senare. Då började det blåsa och snöa.... igårkväll sjönk temperaturen igen, så idag har det varit jättevackert.... och -25.  Ett par korta promenader, och en något längre (fast inte lång den heller) med enbart Paddy...   han fixar rätt mycket kyla bara han får ha fleecesockar och mockatäcke :)   De andra har jag tränat här inne en del.

Mitt på dagen drog jag iväg till Robertsfors en sväng, kaffe hos lillebror mm. sen åkte jag hem igen :) Herregud, lillebror fyller 45 på lördag. What?? är inte JAG 45??... nävisstnä... jag fyllde ju 46 dagen före julafton... hahahaha... 
 
Har även vikt in min (äntligen) skåptorra tvätt i garderoberna idag ... ...   Nu har jag varit på core, och väntar på att Hannah ska ringa och säga om de får ta lägenheten hon tittat på nu ikväll. HOppas verkligen det!!! Oj vad jag håller tummarna!

I morgon onsdag ... ska väl inte ha förhoppningar om mildare väder...  så det får bli träning inomhus igen, och korta intensiva utomhus-sekvenser. Jobbar mycket med positionen för Kelly nu.... samt apporten. Med Molly är det position och fritt följ, och det funkar riktigt bra. Paddy.... fniss... ja... han har väl nån form av position han åxå...  :)   och det räcker nog så.  För hans del ligger utmaningen i att lära sig lyssna även om han SER älg framför sig..... eller rådjur eller vad det månde vara. Det gäller bara att träna mer.  Inte i skarpt läge givetvis, men att träna principer. Har inte lagt ner tillräckligt mycket tid på det känner jag.

JJJAAAAAAAAAAAAA    Fick precis veta att Hannah och Lukas fick lägenheten :) :) :) :) :)   GUUUUD så härligt!!!  Det är ju en lite mindre lägenhet.... så jag får inget eget rum... men ändå ;)   fniss   

Ett härligt besked att avsluta den här dagen med :)    

HOppas ni haft en bra dag, och att ni fyllt den med nåt värt.

Gokväll 

Kommentarer
Postat av: Gunilla "Gilla" Lindahl

Så vackert foto ...det vill jag ha på min FBsida...skicka....ser tyvärr ej vad som flaxar ....?

<3

2012-02-08 @ 14:31:07
Postat av: Maria

Det är temperaturen som flaxar.... än hit än dit :)

2012-02-08 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0