En väldigt lugn dag

Idag har det inte varit många knop, det ska gudarna veta. Tränat alla hundarna var för sig, tvättat några maskiner, varit ute på gården med hundarna....   skrikit och gastat på cirkelträningen... japp, där har ni min dag :)

Att ens skriva ett inlägg om det, är lite komiskt....   har inte ens funderat speciellt mycket över nånting alls... fniss... jag har bara låtit dagen gå. Det är inte ofta det inträffar ... jag brukar ta tillvara på vareviga dag, och det har jag förvisso gjort, men det har inte blivit några funderingar kring dagen.   Eller... ja.. kanske det är saker på gång som nästan ingen vet än... men det får vara lite hemligt nån dag till :)

Dags att krypa isäng känner jag. I morgon bitti är det spinning :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0