Nykär!

Jaa.. så känns det. Det lixom bubblar i kroppen... spritter i benen..... pirrar i maggropen....  leendet är så brett att om inte öronen satt i vägen så skulle toppen på skallen ramla av.  Såhär känns det väl när man är nykär?  Man är så glad... kan inte tänka på annat.

Jo, jag är nykär. I livet :)   När allt lixom bara verkar lösa sig. När människor runtomkring hjälper till så att drömmarna slår in.  Kan man bli annat än kär då?  :) :) :)   Lyckligt kär!

DESSUTOM, efter 40 minuters morgonpromenad på skoterspåret med hundarna, gick jag och köpte grädde, så jag åt nyss FISK OCH GRÄDDSTUVAD SPENAT som jag längtat så efter :) :) :)

Japp, jag är on top!!

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0