okidoki

Onsdagen slut. En BRA onsdag är slut. :)

Härligt väder idag, sol och faktiskt plusgrader :)  Morgonrunda med hundarna, frukost, sen bar det iväg till veterinären med hundarna. Kelly skulle vaccineras, Molly kollade hon bara allergistatus på, och Paddygubben har ju sån hosta. Hon tempade honom, och det var precis som det varit den senaste veckan, LITE feber... men inte mycket.  Han ska BARA ha koppelpromenader i 14 dagar, sen får vi se.

Efter veterinärbesöket drog vi iväg till min lillebror och åt lunch. Jo, både jag och hundarna faktiskt. De får ALLTID nåt att äta när de kommer dit, och det VET de :)  Efter lunch blev det kaffe, sen åkte jag och hundarna hem för att gå en längre promenad i helt underbart väder. Skoterled Yes :)

Städade lite, fipplade lite.. sen var det dags att åka till Burträsk för Zumba. Hemkommen tog jag ut hundarna en kort sväng, sedan har jag kollat på tv. Nu känns det som att det är dags för kvällspinket för oss alla, sen är det sängdags :)

I morgon ska jag åka in till stan igen, till Pernilla. Hannah ska möta upp, så vi ska äta lunch i P:s lägenhet, umgås, hundarna får träffa Milo och busa lite.....   en härlig dag väntar :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0