Tjatigt ... jo jag vet :)



Dagens utsikt från vardagsrumsfönstret :)  -33 i skrivande stund, men -3o idag när bilden togs. Jag är välsignad med byns bästa utsikt :)



Från köksfönstret....   
Jag vet att jag lägger upp många foton på min utsikt... men det är så vackert att jag kan inte låta bli :) :)

Idag har det som sagt varit svinkallt. Spinning på morgonen, sen iväg och träffa en väldigt kär vän som jag inte träffat på länge. Det var så himla roligt, och jag blev tårögd flera gånger, för hon sprudlade .... det glittrade i hennes ögon... och DET var länge sen jag såg. Det var verkligen JÄTTEROLIGT att träffa dig idag!!! Ja, det var kul att träffa gubben din och hunden åxå, men ... att få träffa DIG var extra roligt :)  Kramar till Dig!

Efter det så åkte jag hem, klädde hundarna ordentligt och gick sedan en kort promenad. SÅÅÅÅ vackert, men såå kallt. Hem, träna hundarna var för sig ...  sen kom Lukas och hämtade upp mig, sen åkte vi in till Umeå. Jag följde ungdomarna och kollade på en lägenhet.... Trång och Svindyr var den. SVINDYR!! Hur mycket de än behöver en lägenhet, så kan de inte hosta upp såååå mycket varje månad. Det är inte vettigt. Så, jakten på lgh fortsätter.

Eftersom det är 33 grader, blir det ingen kvällspromenad. Det blir mys i soffan istället :)  Har börjat se en film... få se om jag orkar se hela, eller om jag, som vanligt, ger upp och går isäng istället ... fniss.

Hoppas ni haft en bra fredag, och att ni fyllt den med nåt värt.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Tant "BlingDing"

Tack kära vännen....tur att omständigheter gjorde så att vi fick ses igen.

Jag kanske inte alla dagar "glimmar" som du beskriver det...men med atlas och tankens +kraft kan jag kanske gå rakryggad i framtiden trots allt...

SOL...ENERGI.... VÄRMANDE.. kramar till dej och vovvarna......

2012-02-05 @ 18:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0