Höll på att smälla av !!!!!

Tisdag. Eller rättare sagt Slutet på tisdagen.
 
I morse var det lite halvkallt på morgonpromenaden .. men det förbyttes i ren och skär värme under dagen. Jag har tränat Kelly på gården, Varit ute på ensampromenad med Sally, varit uppe i sandtaget för tung träning med Paddy, tränat lite rallylydnad med Molly ....
 
På eftermiddagen en gemensam promenad med vovvarna, men det var faktiskt riktigt varmt och svettigt, så det blev ingen långpromenad.
 
Ikväll hade jag avslutning på vardagslydnadskursen. De fick köra en rak inkallning med störningar, och sen fick de prova agilitybanan. Det här är nog första kvällen som det inte regnat :) :) :)  Vemodigt att avsluta en kurs. Jag kommer att sakna allihopa ... Eller ... några valde att fortsätta kursa med mig, och gå Rallylydnadskursen som jag påbörjade ikväll. Superkul :)
 
Kom hem från hundklubben, gick ut med hundarna ... tycks inte ha hunnit så mycket mer, men när jag tittade på klockan alldeles nyss höll jag på att svimma ! WHAT? är klockan SÅ mycket??  Bäst att borsta tänderna och krypa isäng.
 
Hoppas ni haft en bra dag, och att ni fyllt den med nåt värt.
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0