Knyta ihop Torsdagen.

Efter morgonpink för hundarna och mina obligatoriska tre koppar kaffe med grädde, så tog jag Sally och Paddy på en promenad runt byn. 45 minuter senare kom jag hem och fixade frukost, sen gick jag iväg med Kelly och Molly upp till slalombacken. Väl hemma blev det lite dammsugning och fippel (läs: dammsugning och inte ett förbannat smack)  Jag tänkte träna med Kelly en liten stund på gården, men hon var för ovanlighetens skull inte på hugget, så jag avbröt och satt bara ute med henne en stund. Hon behövde en vilodag :)
 
Då jag behövde allt annat än att vila, gick jag ner i mitt supersöta lilla gym, och körde ett kort men tungt pass. Såpass tungt att jag tog en paus ute på bron när jag kom upp från källaren .... för all låta mjölksyran gå ur benen innan jag klättrade vidare upp till min lägenhet :)
 
Efter en dusch och en kort promenad med hundarna var det dags att klacka på, och gå över till mitt underbara jobb. Jo, jag tror kanske .. möjligtvis ... kanhända ... att jag sagt det förut ... men för säkerhets skull säger jag det igen:
- Jag har världens bästa och roligaste jobb! Jag har bra kollegor och superfina chefer. Jag trivs och är nog världens lyckligaste arbetstagare. Att jag är världens lyckligaste människa, det vet ni alla som följt min blogg ett tag ... men jag är även världens lyckligaste arbetstagare. DET ni!! 
 
Efter jobbet blev det en kort runda med hundarna, och sen har vi bara tagit det lugnt här i mitt paradis. Ok, lite bus och lek med hundarna har det visst blivit .. men i övrigt har det varit lugnt.
 
Nu är det dags att ta ut hundarna för kvällspinket, sen kryper vi isäng här. Det känns som att jag sugit ur den här dagen, allt jag bara kunnat. Jag har fyllt den med värda saker, och jag kan lägga mig och vara nöjd med dagen. :)  Hoppas att ni åxå kan göra det!
 
Gokväll
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0