Söndag mitt i Juli

Mitten av Juli månad. Tiden går så fort så det är helt otroligt, vilket gör det ÄNNU viktigare att faktiskt njuta av varje dag, och fylla den med någt värt !
 
Jag är ju så uppe i glädje över mitt jobb. Tänk att få jobba på ett ställe som ligger mitt över gatan från där man bor. Tänk att få jobba med något man verkligen trivs med. Tänk att få ha chefer och kollegor som man verkligen uppskattar. Tänk att varje dag på jobbet, få uppleva en stämning som är så glad, trevlig, uppskattande, rolig, samtidigt som det i botten finns allvar, stil, klass ....  Helt magiskt tycker jag. 
 
Efter morgonens tre koppar kaffe, gick jag milen med hundarna. Till en början var det lite blåsigt, inte kallt, men svalt ... skönt promenadväder med andra ord. Efter nån halvtimme sprack det upp och blev sol och VARMT ... sen mulnade det lite igen, tack och lov. 1 timme och 40 minuter senare var vi hemma igen :)  
 
Jobbet var LIKA KUL som vanligt. Men hur mycket man än älskar sitt jobb ... så tar krafterna lite slut ... så när jag kom hem efter jobbet, så var jag otroligt lycklig, men sliten. En kort kort runda med hundarna, och sen har det inte hänt så mycket mer. Nu är jag ledig måndag, tisdag, onsdag .... Ska passa på att träna hundarna massor :)
 
NU är det snart dags att krypa isäng ... såpass trött är jag.
 
Hoppas ni haft en bra dag, och att ni fyllt den med nåt värt!!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0