Vilken åldersgrupp har jag att göra med??

Ibland känns det som att människor inte riktigt beter sig efter ålder....   fast ... nä, det var fel sagt. För att kunna säga så, så förutsätter man på nåt sätt att ökad ålder innebär större vishet  och mognare beteende ... men det har bevisligen inte med varandra att göra. Ibland blir man helt förskräckt över människors beteende ... och jag har svårt att tolka vissa människor och deras handlande.
 
För ett bra tag sedan, blev jag blockerad på facebook av en människa som sade sig vara en vän. Hon betedde sig minst sagt märkligt, och utan vidare förklaring så blockerade hon mig. Nåväl, värre saker har väl hänt. Jag mailade henne flera gånger för att reda ut missförstånd eller vad det nu var som gjorde att hon inte ville fortsätta umgås på ett moget och vettigt sätt, men fick aldrig något svar. Jag la inte mer energi på det, utan tänkte att, vill hon inte så får det vara, och jag hade sträckt ut handen men hon ignorerade .... så då får det vara så.
 
Häromdagen hade jag en vänförfrågan från henne.  När jag inte besvarade den, så blockerade hon mig igen ..... fniss .... jag blev faktiskt fruktansvärt full i skratt ... hahahahahahahaha, förlåt men jag kan inte hejda skrattet .. hahahahahahahahahahahahahahaha
 
Dagen började med hundarnas morgonpink, tre koppar kaffe, morgonpromenad och frukost, precis som vanligt. Efter diverse fippel och ytterligare en sväng med hundarna så var det dags att gå ut med hundarna igen. Efter det var det bästa JOBBET som stod på schemat. Jobbade till kl 17, hem, ut med hundarna, iväg till Burträsk för rallylydnadskursen ... Hem, ut en kort sväng med hundarna .... sen tvsoffan. Nu är det snart dags för kvällspinket, sen kryper vi isäng här. En varm dag är slut.
 
Hoppas ni haft en bra dag !
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0