Jag får alltid som jag vill !

Tänk.... jag får alltid som jag vill.  Nu, den här tiden på året när man håller på att vara less på snön och kylan... då blir det vår. Solen börjar värma och snön tinar bort.  Sen kommer sommaren och det är helt underbart när allt blir grönt och man kan vara ute i princip hela dagarna. När jag blir mätt på värmen, det gröna har blivit nästan brunt av all sol, alla blommor har blommat ut, man är nästan lite trött på att det är ljust på nätterna..... vill ha lite mörkare på kvällarna så man får tända ljus... vill ha lite svalare luft....  DÅ kommer hösten. Svalt, skönt, mörkt .... många färger... vackert. SEN när jag är less på mörkret och vill att det ska komma snö så att det blir lite ljust, DÅ kommer vintern med snö och lyser upp. 

Jag får alltid som jag vill :) :)

Jag ville få jobb på Westmans. Vet inte hur många gånger jag tjatat, både med förra ägaren, och nu.

I Maj börjar jag där :) :)

Nu vill jag dricka kaffe, sen tvätta. Japp, tvättstugan är ledig, så jag Får till och med tvätta när jag vill

Jag har det BÄST !!!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: GILLA

POSITIVA MIA , blir glad av din blogg, jag har aldrig trott att sk "affirmationer" kan slå in....men nu ska även jag börja "önska"...



Det ska bli kul att åka till Westmans i sommar... du minns va jag sa...."nygräddade våfflor, vispgrädde och jordgubbar" till kaffe och påfågelsång !! Kram och trevlig helg !

// GILLA

( Min mans smeknamn på mig sedan 40 år)

2012-03-16 @ 14:17:51
Postat av: Maria

Oja, det namnet har jag hört så många gånger när jag varit hos er, så det känner jag igen :)



Vi ses, Kram :)

2012-03-16 @ 22:03:21
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0