Kväll

Oj va jag är mätt.

Den här dagen har varit helt suverän. Sol, lagom temperatur.... helt perfekt :)   Efter morgonrundan och städning så tränade jag Molly och Kelly på ICA-parkeringen var för sig. Efter det kom bästa Annica hit på sin lunch, som hon gjort varje dag den här veckan. Jag har inte varit hemma alla dagar dock, men idag var jag det, och det är alltid lika trevligt att fundera, klura och lösa värlsproblem under hennes ack så korta lunch :)

När hon drog vidare på sitt jobb så bytte jag om och tog Paddy på en joggingrunda runt byn. Det märks att han varit stilla i två veckor... han var lite av en bromskloss ... så vi joggade i stilla takt.. men han hostade inte. Hade han gjort det hade vi givetvis promenerat istället.

Efter joggingrundan blev det lite smått och gott här hemma. Det blev trerätters ikväll :) Förrätt en supergod kantarellsoppa. Varmrätt blev fläskfile med grönpepparsås. MUMS. Efterrätt blev mango och blodapelsin med lättvispad grädde. Jag är så himla mätt nu!!!!  Trött och mätt.

Strax dags att gå ut med hundarna, sen krypa isäng. HOppas ni haft en bra dag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0