Typ... måndag? eller?



Efter en väldigt halkig morgonpromenad, och tre koppar kaffe m grädde förstås, så bar det iväg till Burträsk för spinning. Tack och lov att jag inte hystade ur mig: Härlig start på veckan, eller: Bra jobbat såhär på måndagmorgon, under passet. Jag hade nämligen måndag, hela passet, när jag pratade med Linn som jobbar på badhuset, ja, nästan hela vägen hem ... DÅ först slog det mig: DET ÄR JU FREDAG !!

Haha... hur fasen kan man blanda ihop en fredag med en måndag?  Jag menar, jag kör ju flextid, lunch, tvåkaffe... LITE ordning har jag ju ändå ... eller??

När jag kom hem gick jag ut med hundarna var för sig på promenad. Det var plusgrader, halt, blåsigt, men härligt :)  Efter det var det obligatorisk städdag. Vet ni... jag GILLAR att städa. Jag trivs med att städa!  Det är ju superkul :) :)

Efter städ och tvätt så.... har jag slappat i soffan med hundarna :)   Halkat runt lite på gården med vovvarna på korta sök-godis-stunder ....  

Nu är jag redo för sängen. Ska bli skönt krypa under täcket. Renbäddat....  ahhhh....

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0