Blandat

Jag fick det bäst. Det har jag sagt förut, och nu känns det extra aktuellt. Jag har byns bästa lägenhet (numer åxå byns FINASTE lägenhet :)  )  Jag har världens finaste barn, världens finaste hundar, och på måndag börjar jag på världens bästa jobb :)      Vad säger ni?   :)   Fick jag det inte bäst så säg!!!

En annan sak jag tänker på just nu, är det här att kunna ta kritik. Visst, det är aldrig KUL att få kritik, men .... hur hanterar vi det? KAN vi se på det som något som är bra att höra och lära sig av? Ja, många är sådana faktiskt. Jag tror mig vara en av dem. Har det med ålder att göra? Vet inte. Vet bara att när JAG var kring 20 så var jag inte lika bra på att ta kritik som jag är idag. Men om det handlar om ålder, och givetvis därtill hörande erfarenhet av ditten och datten ..... det vet jag inte.... för jag kan tycka att många unga människor åxå kan ta till sig kritik utan att göra i brallan. Detta gäller dock inte alla. Det finns säkert äldre som inte heller kan ta kritik, så då faller teorin om att det handlar om ålder .... och erfarenhet borde ju alla äldre ha .... så då handlar det om annat. Vad? Vad har ni för tankar? Är det självförtroende och självkänsla det handlar om?  Ja, kanske. Har man lite av dessa två, så är det klart att man däckar för kritik .... det låter logiskt.

Dagen i övrigt har bjudit på sol och värme. Promenader i varierande konstellationer, träning med  alla hundar ute var för sig, samt ett litet pass i mitt gym. Jag är supernöjd med dagen :)

I morgon hörs det ska regna, och då ska vi träna inomhus istället allihop. Hundarna på olika grejer, och jag i gymmet. Kvällens spring-tillsammans fick utgå för min del, eftersom jag fick ont i halsen idag ... kanhända beroende på min mils-runda igår i t-shirt och storm. Jag vill INTE riskera att bli sjuk inför måndagens start på jobbet . På Måndag börjar jag alltså jobba på Westmans :) :) :) SOM jag velat detta, och NU blir det äntligen av. Jag trivs REDAN :) :) :)  Min framtid ser ljus ut .... och då kan ni tänka er. Jag som har det NOG ljust som det är :)

Men nu är den här dagen slut, hur kul den än har varit. Hoppas ni kunnat fylla den med nåt värt. :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0