Hey Sally ....



Tre dagar i rad har hon pinkat i min säng .... och i morse hade hon pinkat i soffan innan jag klev upp. Kul? Not! Hon har lekt för burdust med Kelly, så hon vill inte vara med Sally längre. Hon är rädd för henne faktiskt. Kul? Not! Pratade med en hundvän igårkväll för att få lite tips om hur jag ska hantera situationen.

Idag ska jag jobba två timmar :) sen är det spring tillsammans. Få se om man får någon att springa tillsammans MED :)  Om ingen annan dyker upp, tar jag nog Paddy med mig.  Igår släppte jag Paddy och Sally i slalombacken, så att de skulle få rejsa av sig lite. Paddy tyckte nog att det var hur kul som helst - han sprang som en idiot och Sally hade naturligtvis inte en chans att hinna i kapp. Faktum är att hon springer så sakta som en hund kan springa faktiskt. Svårt att ens tro att det är podenco i henne, så sakta som hon springer. Klumpig är hon åxå ... fniss ...

Nä, en kopp kaffe till, sen blir det ut på promenad. Har varit ute på en kort pinkrunda med dem, men de ska ju få sig en runda i benen innan jag ska iväg och jobba.  Ha en bra dag allihop!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sally må vara en pissruska men hon är vacker.

2012-06-01 @ 17:54:25
Postat av: Maria

Ja Susanne, hon är makalöst vacker :)

2012-06-01 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0