Sammanfattning



Igår blev det en spontan vindrickarkväll med bästa Annica. Vi brukar ytterst sällan orka vara uppe länge, och när vi ska dricka så blir det ytterst lite ... men igårkväll bevisade vi att vi fortfarande KAN. Det blev sent och vi kan säga sammanfattningsvis att jag inte känt mig direkt pigg idag.

Dagen började med att jag åkte iväg för att göra en artikel. Sen blev det promenader med hundarna i omgångar, jag tog med Kelly till hundkursen, både för att visa några saker som jag ville att de skulle tänka på, och för att hon skulle vara en störning i gruppen. Gick suveränt för allihop. Nästa söndag är sista kurstillfället.

När jag kom hem därifrån blev det ut med hundarna, sen middag. Aptiten har inte varit på topp idag, men det var gott att få i sig nåt ...

Nu är jag så nedra trött så det finns inte. Ska väcka hundarna och gå ut med dem, sen kryper vi isäng. I morrn ska jag packa in hundarna i bilen och åka till Pernilla. Mattläggaren kommer och lägger in nya mattan :) :)

Hoppas ni haft en bra och innehållsrik dag :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha!



Minns en fin teckning som din kära dotter Hanna ritade på den gamla goda tiden jag ;))

2012-05-15 @ 15:20:50
Postat av: Maria

Fniss, Fniss, Fniss

2012-05-15 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0