Söndagkväll

Då var det söndagkväll igen.

Dagen startade med en kort runda med alla hundarna, sen kaffe och en lätt frukost ... Efter det gick jag runt byn med Paddy och Sally. Sally går helt perfekt i koppel, och idag höll hon faktiskt bra promenadtempo mest hela tiden, väldigt få tvärnitar :) Kom hem, åt, tog småhundarna på en runda. De fick springa lösa, men jag la även in lite övningar.

Precis när jag närmade mig hem, började det regna... jag är glad att jag hann promenera ordentligt med allihop innan det drog igång.   På hundkursen var det bara två stycken som dök upp i regnet , så vi körde mest teori-prat.

Lukas var och hämtade lille Milo idag ... det blir lite lugnare här hemma när han åkt, även om Sally är rätt så lekfull :)   Nu är det dags att knyta ihop den här dagen. I morrn börjar jag jobba på Westmans :) :) :) det ska bli så himla kul!

Har inga djupa tankar att delge just nu ... hade egentligen tänkt det, men är för trött ... borde nog skriva lite tidigare på kvällen, och inte precis innan jag ska gå isäng ... hmm ... får tänka på det till en annan dag. Vill ju gärna ha lite diskussion och reaktioner :)  Men ikväll får jag nöja mig med att det blir såhär.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0