What a happy day :)

Underbar dag. Underbar morgonpromenad med mina älskade hundar. Underbar dag på mitt nya härliga jobb på Westmans. Underbar efterjobbetpromenad runt byn med mina superhundar.  Solig dag, underbara telefonsamtal med mina UNDERBARA barn.   :)     Jag ska upprepa något jag sagt minst en babiljard gånger: Jag fick det bäst :) :) :) :)

Ikväll går mina tankar till den familj här i Byn, vars hundar försvann i måndagskväll. Två små dvärgpinschrar ... spårlöst borta från skogspromenaden. De pep iväg och har inte återfunnits. Jag hoppas vid gud att de snart kommer tillrätta. Fy fasen vilken mardröm!!!!

Själv ska jag knyta mig nu, tillsammans med mina hundar. Alla 4.  Underbart!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0