läggdags .... kväll .... sängen ... aaahhhhh

Den här dagen är slut nu. Jag är så himla nöjd över min dag. Jag har fyllt den till brädden med värda grejjer tycker jag. En av de mest värda grejjerna var när jag sjöng på jobbet. Jo, jag tycker faktiskt det. Jag är nöjd och glad över mig själv, stolt till och med, att jag gjorde det. Det kom ett helt gäng som firade två som fyllt 40 år. Som överraskning fick de efterrätt med tårtljus å allt. Jag bar in efterrätterna och sjöng: Happy Birthday to you, Happy birthday to you, Happy Birthday!!   Kan jag sjunga? - Det kan väl alla!! Är jag BRA på att sjunga? - Nej, men vad är det värsta som kan hända? - Att någon tycker att man sjunger illa !! OCH ??
 
Efter jobbet en kort sväng med hundarna. Har legat i soffan sedan dess ... Var nyss ute i regnet med hundarna för kvällspinket. Nu är det läggdags här. GHAAA .... så skönt det ska bli att lägga sig !!!!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0