Lördag morgon i paradiset.

Fredagskvällen blev lite avhuggen. Jag somnar ytterst sällan i soffan, men gjorde det strax innan X-factor. Vaknade efter en dryg timme och ni vet hur man kan känna sig efter en timmes sömn när man är helt slut. Jo - man känner sig helt överkörd. Gick ut med hundarna, borstade tänderna , la mig ...... blundade .....   Låg så en halvtimme ungefär, sen tog jag fram en bok. Läste ett tag, la bort boken, blundade ...... Tog fram boken igen .....  La bort boken, blundade ...... Klev upp, småfipplade lite, la mig igen .... sådär ungefär höll jag på tills klockan var 6, då somnade jag. Vaknade halv 8 när Sally hoppade upp i sängen ... Klev upp kl 8 och gick ut med hundarna.
 
Nu kaffe, sedan ut med hundarna på promenad, sen dusch och iväg på jobbet.  Lite trist att det är grått och regnigt, det är svårare att hålla sig pigg. Men, hux flux är den här dagen slut, bäst att försöka hinna fylla den med nåt värt.
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0