Måndag förmiddag

Klev upp strax före halv 10. Annica ringde kvart över 9, då vaknade jag :) :) :)  Sovmorgon med andra ord.
Jovisst hade jag varit vaken några gånger, bland annat när Sally kom och ville mysa. Då gäller det att vara snabb på att dra upp täcket och visa att Kelly ligger där. Hon ligger Alltid på samma plats, vid min bröstkorg, under täcket, men Sally har lixom inte greppat att det gäller VARJE natt, utan hon kommer ålandes och hör ju naturligtvis inte när Kelly grymtar därunder täcket, så det gäller att snabbt visa Sally att Kelly finns där under.
 
Nåja, nu är dagen igång. Jag bläddrade tillbaka ett år i bloggen .... då var det soliga dagar, kyliga och soliga. Jo lite kyligt var det nog nu när jag var ute med hundarna, men soligt var det inte. Det har regnat i .... hur många dagar är det?  Det är synd att alla vackra färger på träden ska ramas in i .... Grått
 
 
Det var några bilder från förra året.
 
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och dra igång en tvätt, sedan städa lite och göra fint. Jag får INTE glömma bort att gå och köpa en ny tändare idag, för igårkväll när jag skulle tända ljusen, så var tändaren död. Inte kul.
 
Nä, hej hopp, nu kör vi :) :)
Go .... förmiddag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0