Märklig dag

Det här var banne mig den märkligaste dag jag varit med om, hahahahahaha. SOM vi skrattat på jobbet, och om ni bara fått vara med oss idag, har ni förstått varför. Det går inte ens beskriva i ord !!
 
Är på väg isäng nu ... ska bara ut med hundarna på sista kvällspinket, och från och med ikväll så sker detta kvällspink med SAMTLIGA hundar kopplade. Jag har fått en ny granne, och därav att jag har alla hundar kopplade .... vet inte riktigt vad jag ska skriva om denne nya granne, men det känns allt annat än stabilt och bra.
 
Gunilla, jag hoppas att det känns åtminstone hyfsat bra för dig. Det här med nackdiskbråck har jag verkligen fått förstå, är inte någon dans på rosor, inte för att jag har det själv, men bästa chefen har det, så jag ser hur smärtsamt det kan vara. Jag känner verkligen med dig Gilla ... både gällande det, samt synen. Många, många varma kramar från mig till dig!!
 
Nu kojar jag tillsammans med en bunt vovvar :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0